Esteu aquí: Inici Agenda Xerrada de Vicki Sherpa

>

Xerrada de Vicki Sherpa

Xerrada

Què
Quan 19/02/2009
de 07:00 pm a 08:30 pm
On Sala d'actes del Casal
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal
 
 Xerrada de Vicki Sherpa sobre els projectes que duu a terme al Nepal. La Fundació Vicki Sherpa Eduqual és una Organització no governamental, no lucrativa, apolítica i aconfessional, que té com a objectiu establir projectes educatius al Nepal i a altres països amb característiques similars, amb nens i nenes exclosos i marginats dels sectors més vulnerables de la població.
En acabar la conferència, es lliuraran els diners recaptats per Alpicat Solidari per la venda del llibre La Maroma, primer volum de la col·lecció Fulls d’Alpicat, promoguda per l’Ajuntament, que es destinaran íntegrament al finançament d’un projecte de la seva fundació.
A les 19 h a la sala d’actes del Casal.
 
Accions del document
spinner

Ajuntament d'Alpicat · C. de Lleida, 42 · 25110 · Alpicat · tel. 973 736 006 · fax 973 736 049 · ajuntament@alpicat.cat Semic Internet
spinner