El Casal d’Alpicat, seu de la inauguració de les Jornades Antiracistes del Consell Comarcal del Segrià — Ajuntament d'Alpicat
Sou a: Inici / Àrees / Associacions / El Casal d’Alpicat, seu de la inauguració de les Jornades Antiracistes del Consell Comarcal del Segrià

El Casal d’Alpicat ha estat, aquest dilluns, l’escenari de la sessió inaugural de les Jornades Antiracistes ‘Som Segrià’ que organitza el Consell Comarcal del Segrià.

A l’acte inaugural hi han assistit, entre d’altres, el vicepresident del Consell, Toni Bosch, i les regidores Teresa Mayoral i Blanca Roure, i durant el mateix s’ha donat lectura al manifest del Dia Internacional per la Tolerància, que se celebra aquest dimarts.

Acte seguit s’ha celebrat la sessió titulada ‘Feminisme decolonial i afrofeminisme’, que s’ha dividit en dos parts. A la primera, s’ha presentat el projecte ‘Bordando en línea’, impulsat per dones activistes des del feminisme decolonial, i la segona ha consistit en la xerrada ‘Com combatre el privilegi blanc des d’una postura antiracista, crítica i deconstructiva’, a càrrec de Danaya Cata, del mitjà digital ‘Afroféminas’.

Les Jornades Antiracistes 'Som Segrià' formen part del Programa de dinamització cívica per l'emancipació juvenil "Segrià Dinàmic" del Consell Comarcal i amb la col·laboració de "Jove­_Segrià" i el Punt de Voluntariat del Segrià, el Departament de Drets Socials, els cinc ajuntaments participants (Alpicat, Rosselló, Alcarràs, Almacelles i Alcoletge) i Cases de la Música. Seguiran durant tota la setmana en altres quatre poblacions del Segrià (Roselló, Alcarràs, Almacelles i Alcoletge).

WhatsApp Image 2021-11-15 at 18.51.08.jpeg

WhatsApp Image 2021-11-15 at 18.51.13.jpeg