Les noies de 6è de l’Escola Doctor Serés, a la jornada Greenlight for girls (g4g) celebrada a Barcelona — Ajuntament d'Alpicat
Sou a: Inici / Àrees / Ensenyament / Les noies de 6è de l’Escola Doctor Serés, a la jornada Greenlight for girls (g4g) celebrada a Barcelona

Les noies del curs de 6è de l’Escola Doctor Serés d’Alpicat van participar, el passat dissabte dia 6, en un activitat organitzada per Greenlight for Girls, Cisco i La Salle a Barcelona.

Greenlight for girls (g4g) (llum verda per a les nenes) és una ONG dedicada a introduir a nenes de 11 a 15 anys al món de la ciència, la tecnologia, l’enginyeria i les matemàtiques de manera divertida i emocionant, per inspirar la propera generació i incrementar el nombre de dones en aquestes àrees.

En l’acte hi van participar 23 noies d’Alpicat, 2 mestres voluntàries i el director, amb un total de 200 noies (entre 11 i 15 anys) de 55 col·legis de Barcelona i localitats circumdants, 50 voluntaris i 20 tallers, incloent robòtica, DNA i experiments químics, ciberseguretat, neurociències ... i molts més.

Podeu trobar més informació sobre aquesta jornada en aquest ENLLAÇ.

També teniu més informació a la pàgina oficial que l'ONG Greenlight for Girls.

green-2