Notícies diverses — Ajuntament d'Alpicat
Sou a: Inici / Àrees / Ensenyament / Notícies diverses

Notícies diverses

No s'ha pujat cap àlbum o fotografia.

Escola de Famílies, nou cicle de conferències de la comunitat educativa adreçades a pares i mares
L'Ajuntament i la Comunitat Educativa d’Alpicat, formada per la Llar d’Infants Municipal L’Estel, l’Escola Doctor Serés i l’Institut d’Alpicat, han organitzat el Cicle de Conferències-Escola de Famílies d’Alpicat.
L’Ajuntament i Adamo oferiran Internet gratuït fins a final de curs escolar a les famílies en risc d’exclusió
L’Ajuntament d’Alpicat i Adamo Telecom han arribat a un acord per oferir, dins el projecte Alpicat Ajuda, el servei d’Internet d’alta velocitat per fibra òptica a les famílies alpicatines que estiguin en risc d’exclusió social.
L’Ajuntament regala mascaretes als escolars d'Alpicat
L’Ajuntament d’Alpicat ha fet efectiva avui la donació de mascaretes als escolars de l’Escola Doctor Serés i de l’Institut d’Alpicat, en una iniciativa que vol anar més enllà del simple detall, ja que pretén conscienciar a tots de la importància de l’ús d’aquest element.