Alpicat obre la seva Festa Major amb el pregó de Narciso Pastor i la proclamació de les pubilles i els hereus — Ajuntament d'Alpicat
Sou a: Inici / Àrees / Festes / Festa Major 2021 / Alpicat obre la seva Festa Major amb el pregó de Narciso Pastor i la proclamació de les pubilles i els hereus

El pregó de festes ha anat a càrrec del doctor enginyer agrònom J. Narciso Pastor Sáez que ha estat presentat per l’alcalde d’Alpicat, Joan Gilart, i ha donat pas a la proclamació de les pubilles i els hereus.

Els actes d’aquest dijous han inclòs també l’animació familiar Big Chicken, les firetes i un concert amb Arc de Triomf. A més, dimecres ja es va celebrar una caminada popular.

La Festa Major d’Alpicat seguirà aquest divendres amb la processó i la Missa en honor a Sant Bartomeu, sardanes, l’espectacle familiar ‘Immòbil’ a càrrec del grup Fadunito, les firetes i els concerts de l’orquestra Metropol i del grup Koers. La festa continuarà fins diumenge amb tot un seguit d’actes que es desenvoluparan sota les mesures i protocols de seguretat i higiene anti-Covid vigents.

pregó