La Festa Major abaixa el teló després de quatre intenses jornades — Ajuntament d'Alpicat
Sou a: Inici / Àrees / Festes / Festa Major 2021 / La Festa Major abaixa el teló després de quatre intenses jornades

La Festa Major abaixa el teló després de quatre intenses jornades

L darrera jornada de festa va incloure una activitat de pesca, els espectacles familiars ‘La cigala i la formiga’, de Xip Xap, i ‘Per un Instant’, de La Tresca i la Verdesca, el concert de The Welcome Band, l'actuació de Cesk Freixas i, com a cloenda, un castell de focs d’artifici.

D’aquesta manera s’acabaven quatre jornades de Festa Major que s’han desenvolupat sota totes les mesures i protocols de seguretat i higiene anti-Covid vigents, incloses la reserva anticipada d’entrades i els aforaments limitats.

Els actes es van iniciar dijous amb l’animació familiar Big Chicken, un concert amb Arc de Triomf i el pregó de festa a càrrec del doctor enginyer agrònom J. Narciso Pastor Sáez i l’acte de proclamació de les pubilles i els hereus. Divendres es van fer la processó i la Missa en honor a Sant Bartomeu, sardanes, l’espectacle familiar ‘Immòbil’ a càrrec del grup Fadunito i els concerts de l’orquestra Metropol i del grup Koers. La Festa Major va seguir dissabte amb una exhibició 4x4, l’espectacle familiar ‘Recontem Cantant’ amb La Cremallera Teatre, un concert de l’Orquestra Maravella i l’espectacle ‘L’Home Orquestra’, de Peyu.

A les xarxes socials de l'Ajuntament podeu veure més fotos de tots aquests actes.

Xip Xap-2 copia.jpg