Notificacions de canvis en les reserves per als espectacles de la Festa Major — Ajuntament d'Alpicat
Sou a: Inici / Àrees / Festes / Festa Major, agost 2020 / Notificacions de canvis en les reserves per als espectacles de la Festa Major

Notificacions de canvis en les reserves per als espectacles de la Festa Major

Des de l’Ajuntament d’Alpicat us informem que, en cas que hàgiu fet una reserva per a un dels espectacles de la Festa Major d’Alpicat i finalment no hi pugueu assistir, podeu anular la reserva enviant un correu electrònic a cultura@alpicat.cat.

De la mateixa manera, si voleu canviar alguna tarifa o dada respecte a la vostra reserva (per exemple, en lloc de 3 assistents passar a 2), podeu utilitzar el mateix canal: cultura@alpicat.cat.

En tots dos casos, heu de formalitzar la vostra petició acompanyant-la del vostre nom, cognom, DNI i telèfon.

Recordeu que la reserva online d'entrades per als espectacles de la Festa Major d'Alpicat, de moment només restringida als Amics de La Unió es pot fer clicant AQUÍ.

Aquí trobareu tota la INFORMACIÓ.

NO BADEU, PERQUÈ HI HA ESPECTACLES QUE JA ESTAN EXHAURINT LES ENTRADES!!!

Us recordem també que, al marge de les reserves que ja estan en marxa actualment, durant la setmana vinent hi haurà la possibilitat de reservar llotges –en aquest cas, de pagament– per als espectacles.