Segueixen obertes les inscripcions per al tram del 3 d’agost al 10 de setembre del Casal d’Estiu — Ajuntament d'Alpicat
Sou a: Inici / Àrees / Joventut / Segueixen obertes les inscripcions per al tram del 3 d’agost al 10 de setembre del Casal d’Estiu

El termini per fer les inscripcions per al segon tram del Casal d’Estiu d’Alpicat ja és obert. Aquesta segona part va del 3 d’agost al 10 de setembre.

Cal recordar que l’Ajuntament i el Club Jove Alpicat són al capdavant d'una activitat que va celebrar el primer torn del 22 de juny al 5 de juliol. L’escenari del segon tram del Casal serà el mateix, és a dir, la Sala la Unió.

El Casal d’Estiu, que va adreçat a nens/es de 1r a 6è d’Educació Primària, té previst oferir activitats lúdiques destinades als més joves per tal que puguin gaudir de les vacances i del seu temps de lleure, i fer-no d’una manera atractiva i divertida, compartint a més experiències amb els altres companys.

Les inscripcions es poden fer en aquest ENLLAÇ, on també hi ha tota la informació (com també a les imatges adjuntes). També podeu demanar més informació i fer les vostres consultes a través del correu joventut@alpicat.cat.

En aquest enllaç podeu veure FOTOS del primer tram del Casal.