Alpicat celebra aquest dissabte la inauguració de la remodelació del nucli històric amb un acte obert a tot el poble — Ajuntament d'Alpicat
Sou a: Inici / Notícies / Alpicat celebra aquest dissabte la inauguració de la remodelació del nucli històric amb un acte obert a tot el poble

Alpicat celebrarà aquest dissabte la inauguració de la remodelació del seu nucli històric i de la nova seu de l’Ajuntament a Cal Negre, amb un acte en què ha convidat tots els veïns i veïnes del poble.

Presentat pel director d’Alpicat Ràdio, Pere Gilart, l'acte s’iniciarà a les 12.00 hores a la plaça de l’Església amb els parlaments de l’alcalde Joan Gilart i del vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Jordi Latorre. També hi intervindrà l’arquitecte municipal, Josep Lluís Puyalto, que oferirà els detalls del projecte executat. Hi haurà l’actuació musical de l’Agrupació de Vent de l’Escola Municipal de Música d’Alpicat i es comptarà amb la presència de les pubilles i hereus del poble.

En acabar, es farà una jornada de portes obertes per visitar la rehabilitació de l’edifici de Cal Negre, la seu del nou Ajuntament. Al final de la visita ser servirà un refrigeri.

cartell ok

Captura de pantalla 2021-10-21 a les 8.50.32.png