La Unió s’il·lumina amb els colors de la senyera per recordar que l’edifici va ser el col·legi electoral l’1 d’octubre del 2017 — Ajuntament d'Alpicat
Sou a: Inici / Notícies / La Unió s’il·lumina amb els colors de la senyera per recordar que l’edifici va ser el col·legi electoral l’1 d’octubre del 2017

La façana de La Unió es va il·luminar aquest dijous al vespre amb els colors de la senyera en record de l’1 d’octubre del 2017, quan aquest edifici va ser la seu electoral en el referèndum per la independència de Catalunya.

De fet, La Unió va ser la seu única a Alpicat en una jornada històrica que ahir va voler ser recordada per l’Ajuntament. La il·luminació de la façana va anar a càrrec de l’empresa SMS Lleida.

Cal recordar que el dia anterior, La Unió també va ser el centre d’una altra acció, en aquell cas una reivindicació del sector d’esdeveniments i espectacles consistent en il·luminar de vermell els espais culturals dels diferents pobles i ciutats.

14.jpeg

13.jpeg